Det vesle, rare kameraet

I dag har eg vore på årsmøte i fem timar. Fekk tulipanar for godt arbeid. Men møtet fekk ein svært actionfyllt slutt, og eg kunne nok ha sagt noko lurt. Det gjorde eg ikkje, og derfor gjekk eg litt i butikkar etterpå for å gløyme det heile. Det verka. Masse vinterklede var på tilbod, og det passar jo bra sidan det er slik der eg skal:
widgetjpg1

Ein vinterkjole er no lagt av på benetton, 70%-hurra!

Så her kjem, som lova, nokre danmarksbilete frå det vesle, rare kameraet:
photo-483

flypassen

flypassen


bål på nattløp

bål på nattløp


dansk skog

dansk skog


dansk skog2

dansk skog2


slikt kameraet ofte gjer

slikt kameraet ofte gjer med folk


Hanne i farta!

Hanne i farta!

No skal eg berre slappe av med eit slags drama program om Galapagos, Darwin og mockingbirds. Ikkje visste Darwin noko om dei fine Mockin» bird songane som seinare skulle bli laga..

«The origin of origin of origin of..»

Éin kommentar

Filed under Ymse greier / stuff

One response to “Det vesle, rare kameraet

  1. t

    magiske! flotte orinteringsløparbein òg.

Legg att eit svar

