Silje

haukelandshallen1 Besteveninna mi heiter Silje. Når eg høyrer mi eiga stemme i opptak, synest eg at det er ho.
Sidan Silje er så god i handball, ser eg ho nestan aldri. Nestan ingen andre ser ho heller. Ho er skikkeleg sjeldan omkring. I går spela Silje sitt lag i Bergen(!).
Og så klart eg var der, saman med det vesle, rare kameraet.

Her er tre fine minne:

handball

Silje kan springe


Silje kan score

Silje kan score


Silje kan smile

Silje kan smile

Éin kommentar

Filed under Fine folk

One response to “Silje

  1. Astrid

    Eg forstår eg gjekk glipp av noko no når eg ser smilet til Silje 😉

Legg att eit svar

