Påskemåndagsbjørn

oskar-17cm-lim33-shopjpg Dette er ein bjørn av typen «Zwergnase Bears». Dei er sinnsjukt dyre, og finst i påskevariant. Eg fann dei berre på google images.

No stikk eg til England på orientering, og dersom det er internett på hotellet, vert det også bloggpostar! Snakkes!

2 kommentarar

Filed under Måndagsbjørn

2 responses to “Påskemåndagsbjørn

  1. Astrid

    Det bør blir blogging i England, elles blir det ingen gjester på ei heil veke!

  2. bjornedetektiven

    Eg skal gjere alt eg kan «to keep you entertained Astrid!»
    (og eg kan alt mogleg;))

Legg att eit svar

