Sjuk

Eg veit ikkje om alle er sjuk på samme måten.
Slik er eg sjuk:
Eg frys og frys og varmeflasker hjelp ikkje.
Så får eg høg feber.
Eg tek ein febernedsetjande.
Eg svettar og svettar, klea mine vert verkeleg klissvåte.
Så har eg ein liten periode der eg følar meg litt frisk.
(det er der og er no)
Før eg byrjar å fryse igjen.
Ein runde tek ca 6-7 timar, og eg har allereie gått gjennom fire.
Og eg tek antibiotika tre gongar om dagen.
Draumane mine ser slik ut:


img_0908

Kommenter innlegget

Filed under Ymse greier / stuff

Legg att eit svar

