Still ill..

..men inne i ein betre periode.

Då eg var på apoteket med resept, passerte eg norli som hadde eit godt tilbod.

Den opprinnelege prisen var 198,-

Den opprinnelege prisen var 198,-

Min nye ven, Herr Pattedyr kunne fortelje at rundt år 1850 var det 2500 bjørnar i Noreg.
Etter 1850 vart det skote 2000-3000 bjørnar pr. tiår berre fordi «det var et godt karstykke som gav en god biinntekt».
I 1932 vart den statlege skuddpremien på bjørn oppheva, og jakttida vart begrensa til 2.nov-14.mai. (Men heisann, dette er jo perioden då dei ligg i hi! Eg har lese at dei gjekk i ringar rundt bjørnehia i snøen, for så å grave dei opp. Ein rik mann betala for å skyte den stakkars bjørnen i morgonkoma…ganske så feigt!) I 1973 vart vår alleskjære bjørn totalfreda over heile landet (i Svergie vart dei forresten freda i 1927, 46 år tidlegare!). Og Herr Pattedyr kan også fortelje at i dag finst det 129-250 bjørnar i Noreg, og at kun 3-4 område har ein levedyktig bestand. (Eg meinar å ha lese at det er ca 170 bjørnar i Noreg.)
kyssebjørnar..under the ironbrigde?

kyssebjørnar..under the ironbrigde?


Men, eg har fortsatt 38,5 i feber, så eg skal fortsetje med å høyre på Stabat Mater av Pergolese og syntes synd på meg sjølv.
Og forresten: min kjærast som er sjukepleiar for anledninga fortener å bli nevnt.

Éin kommentar

Filed under Ymse greier / stuff

One response to “Still ill..

  1. Tilbakeping: Sola! The sun! « bjørnedetektiven's Blog

Legg att eit svar

