Velkommen du, tulipan.

huff og huff

huff og huff

Eg trur ikkje at flyttefolk berre kan ta med seg rot frå ein stad til ein annan stad.
Så, derfor har eg det litt hektisk for tida.






tulipan1
Ellers her er ein presentasjon av eit vellukka prosjekt som inneheld:
-tulipanlaukar
-eit juletre
-omtanke
-kjærleik
-inspirasjon frå byparken
-sol
tips: Eit gammalt, øydelagt gjerde i bakgrunnen kan forbetre resultatet..

..fortsetjing følgjer..




tulipan2
This is a project containing:
-tulip-onions
-one christmas tree
-care
-love
-some inspiration from the city park
-sun
tip: An old, broken fence in the background might improve the result..

..to be continued..




Greie Marte hjalp meg med flytting i går.
I dei to siste vekene av dei sju åra eg har budd i Bergen kjem Marte og vert naboen min. Typisk. Korleis kunne me planleggje så dårleg..??

Mari og Marte på flyttefot

Mari og Marte på flyttefot

Kommenter innlegget

Filed under Ymse greier / stuff

Legg att eit svar

