Mystisk måndagsbjørn

Då var eg i gong. Min aller første dag. Har fått meir informasjon enn eg greier å hugse akkurat no. Det kjem nok tilbake når eg treng det. Har eit fint bilete av detektiv-greier, men det får komme i morgon (manglar ledningen til kameraet*)

Siste veka har vore ei fin oppladning med lavendel, skinke, mozarella og kjærast.

Vi kjøpte nye sko:
sko










Gjekk i skumle trapper:
trapp










Og fann fine butikkar (cose vane!):
butikk














Laurdag var det konfirmasjon.
Min kaffi fekk ein kaffekopp av gull:
DSC01655










Morgonen etter vakna eg opp med denne utsikten:
ICAM0009










I konfirmasjonen fekk eg også to gode bjørnetips:
1. Ikkje stikk skistaven i ei maurtue.
2. Dersom du ser ein liten haug med eit hol i eine enden, så list deg stille der i frå.
Dersom du er uforsiktig på desse punkta:
«Så fær an opp og høgg kloa i deg!»
(Mannen med tipsa hadde hatt opp til fleire kompisar som hadde blitt riven i fillebitar av bjørn (isbjørn vel og merke))


Stova mi er så langt INGENTING å skryte av. Snille Camilla lånte meg ein stol, som til no er mitt einaste møbel (ja, bortsett frå ein bitteliten 30kr fretex-puff)
Stolen har no ein sentral del i fritida mi.

før

før


etter

etter
























Ikkje bra..






…og holdt på å gløyme: måndagsbjørnen.
Den kjem frå middelhavskysten, og har pynta seg for anledninga.
DSC01623
*det vesle fine

2 kommentarar

Filed under Måndagsbjørn

2 responses to “Mystisk måndagsbjørn

  1. Astrid

    Har denna bjørnen spist ein sau?

  2. bjornedetektiven

    Eg veit ikkje, men kunne lett ha funne det ut!

Legg att eit svar

