Naturleg dag (natural day)

I dag har eg rensa DNA frå ti ulike bjørneskit, og i morgon skal eg finne ut kven det var som skeit. -snakk om bjørnedetektiv!
(today I’ve purified DNA from bear-poo (feces), and tomorrow I’m starting to identify them. -real bear-detective work, I must say! )

Har også vore ute ein tur og sett etter spor, men alt eg fann var desse spora:
(Also I’ve been out in the forest looking for tracks, but these were the only tracks I found)
DSC01745

På veg til gjeddefiske fann eg fleire fine ting.
(On my way to the river for pike-fishing, I found some nice stuff)

Eit tre som var forelska då det vart hogd
(A tree which was chopped while being in love)
DSC01748


Litt japan i snøen
(Some japan in the snow)
DSC01747


Og fine tre som spegla seg
(Trees..)
skog


Tilslutt laga eg litt kunst for bloggen (eller tunst, som min bror Andreas seier så fint):
(also I made some art)
DSC01774

3 kommentarar

Filed under Ymse greier / stuff

3 responses to “Naturleg dag (natural day)

  1. tina

    du är så himla himla cool!

  2. Jan

    Flotte bilder! Ser fint ut der opp!

Legg att eit svar

