Ny serie

Så, altså fredagskveldar kan ein også bruke på å skrive på internett.

(So, friday evenings can also be used for writing)

Denne posten er tredelt.

(This post has got three parts)

1.
Dette er mitt kjøkkenglas:

(This is my kitchen window)
DSC01826
(Fekk to stolar frå kjersti på jobben, og bordet kjem frå garasjen til naboane).
Poenget er at det skjer mykje rart på utsida av dette vindauge, og eg skal lage små filmar av det. Det vert ein ny serie. Eg er ikkje så god på filmredigering, men det er tross alt berre eit kjøkkenglas.

(The two chairs are from Kjersti at work, and the table from the neighbors garage.)
(This is a very interesting view, and I will start making some small films, showing the action here in bear-land. Film editing is not my strongest side, but although it’s only a kitchen window..)

Her kjem den første filmen:

(First film)



2.
I går var eg igjen på gjeddefiske aleine. Det vart masse action inni meg då nokre russiske laushundar som såg ut som ulvar kom litt for nærme..(hundeopplysninga fekk eg vite dagen etterpå)
Men: for ein fantastisk fiskeplass. Ein kunne sjå bølger der gjeddene svømte.
I morgon skal eg på gjeddefiske igjen, men denne gongen med to kollega.

(Yesterday was time for pike-fishing again, alone. A lot of action was suddenly going on in my head when some loose russian dogs, looking very much like wolves, got a bit too close. (The fact that it was actually russian dogs, I got the next day..) But the fishing-place was great, and you could detect the huge pikes because they made waves like submarines.)


DSC01793

Sola gjekk ned, og var like fin som vanleg.

(The sun set, beautiful as usual)

DSC01801


Og eg tok eit kult bilete (ingen photoshop)

(And I captured a picture, so cool that I impressed myself (no photoshop;)))
DSC01790_2


3.
Sauar på trampoline.
Er det rart at eg elskar sauen Shaun?

(Sheep on trampoline.
No wonder I love Shaun the sheep)
DSC01788

2 kommentarar

Filed under kjøkkenglas

2 responses to “Ny serie

  1. Tilbakeping: 2010 in review | bjørnedetektiven's Blog

Legg att eit svar

