sssseeeeiiiint-ssssloooooowly….

No har eg fått internett heime, og det er ikkje akkurat så raskt.
(have newly installed internet in my home and it’s not fast, not at all)

Så i dag vert det berre to små bilete.
(today: two small photos only (due to the slow internet))

Min kveldsmat (-er det verkeleg kinderegg, kaffe og finske minifiken?..mest sannsynleg ikkje!):
Evening meal (It’s certainly not a kinderegg, espresso and finnish mini-figues)

duk

og eit første spir!
(and the premier green stuff!)
spir

Eg må også nemne at eg skal vere ei russiskbjørndetektiv heile sommaren, så spør meg om russiske bjørnar i september..ikkje stuss.
(Also I have to mention that this summer i will work as a bear-detective specialized in russian bears, so ask me about the russian bears in september..don’t hesitate. )

2 kommentarar

Filed under Jobb, mat, spirings

2 responses to “sssseeeeiiiint-ssssloooooowly….

  1. Føniks

    Fikk et spørsmål fra Stavanger her en dag..om Russiske bjørner i bånd..og hvorfor det..?

  2. bjornedetektiven

    September…september..no veit eg ingenting!
    (Har berre sett ein russisk elg endå)

    (ja, utenom at i Bulgaria vertfall var det inntil nyleg vanleg med dansande bjørnar i band, der publikum betalte for å få bjørnen vekk frå seg. Og i gamle Roma måtte gjesteparaden alltid innehalde bjørnar i band, ellers så vart ansvarlege hengt opp/ned over flammar og fekk utstikke augene. (Usikre kjelder!))

Legg att eit svar

