På jobb..

Jobbar på spreng for å ta opp at det som eg er på etterskudd.
(I’m just now working like h.. to catch up from friday and monday)

Eg har høyrd at våren kjem i ein eksplosjon i finnmark, og denne eksplosjonen kom i helga. Då eg var i Bergen.
(I’ve heard that the spring arrives through an explotion in Finnmark, and this years explotion happed just last weekend, while I was in Bergen)

Så 4-2 til meg mot myggen (to myggstikk og fire drepte).
So 4-2 to me against the mosquito (got two stings, but killed four)

Og ein slik utsikt frå arbeidsplassen min:
(This is the view from were I’m working right now:)

DSC02421

Kommenter innlegget

Filed under Ymse greier / stuff

Legg att eit svar

