Ill

Aircondition er ganske effektivt dersom du ynskjer å bli sjuk.
På jobben har vi eit post-PCR rom med aircondition, og no knaskar eg febernedsetjande igjen.
https://bjornedetektiven.wordpress.com/2009/04/17/sjuk/

So, the air-condition at the post-PCR room was too cold for me, and now I’m having a fever and everything.


No om dagen har eg denne ville utsikten frå kjøkkenglaset mitt:
This is my view these days, there’s some wildlife out there.
DSC00257

Og avleggjarane mine har fått jord..er litt bekymra for dei..
I’ve taken my plants one level up in cultivating: mold.
Will they survive??

DSC02461
Spesielt denne planta her såg litt skrukkete ut..
Especially this plant looked a bit poor
DSC02451
Men eg har god erfaring med å setje denne type plante ved sida ev ein basilikum, så me får følgje utviklinga…
But I have good experience of placing this kind of plant next to a basilicum, so, we’ll see..
DSC02455
Salaten spirar og gror, men er dette den beste plasseringa?
My food is progressing, but is this the ideal position considering sun etc.
DSC02236
Denne blomen fann eg i grusen, og den passa perfekt i bedet mitt!
This little flower was found in some gravel, and was transferred into my flowerbed!
DSC02383
Månen er på eit soverom…
The moon is in a bedroom..
DSC02370
…fordi den har ikkje stått opp;)
..hence it says on the internet that it hasn’t got up today;)
DSC02372
Måndagsbjørnen er så så forsinka.
The monday-bear is delayed.
DSC02312

Mulig at eg skaffer meg katt. Trur det vert kjekt. Spesielt når eg er sjuk!
It would have been nice to have a cat. I think I will get one.

Kommenter innlegget

Filed under kjøkkenglas, Måndagsbjørn, spirings

Legg att eit svar

