Magic rescue remedy?

Finn verkeleg ikkje denne stemma mi att.

Har lese at det kan hjelpe:
-å gurgle saltvatn
-å drikke nypete honning og sitron
-å vere taus (ikkje eingong å kviskre)

Eg satsa på alternativ 2, og tok meg ein tur på coop-marknad.
Coop-maknad, som etter radioreklamen er ein feire-butikk.
Denne butikken som solgte dei to aller minste pærene sine til meg for heile 21 kroner.

Trist at det skal vere så dyrt, men då vert det jo tross alt så ekstra kjekt med tilbod!

I’ve really started wondering about my voice. And if whether it will return or not..

Some remedies might help:
-gurgeling salty water
-drinking tea with honey and lemon
-being totally quiet (not even whispering)

So, I went for the second option, and took a trip to the very tiny local shop.
The groceries are very expensive there, but it makes the sales even better!

eksempel på trist

eksempel på trist


eksempel på tilbod!

eksempel på tilbod!

I bjørneland har alle militære plikt til å helse på lokalbefolkninga.
Ein bjørnedetektiv i bjørneland er jo lokalbefolkning.
Derfor er turen til butikken ofte hyggjeleg.
I dag fekk eg 8 hei, og i retur fekk dei alle eit taust smil og eit hand-hels.

The military has duties here in bearland. For example to always say hello to the locals.
Since a beardetective is among the locals in bearland, the little walk to the shop is often a pleasure.
Today I received 8 «hello», and returned 8 quiet smiles together with a hand-hello.

Faktisk gjorde turen meg så glad at eg pynta meg.
Med stjerner.
Det er visst in.
Og eg nøgde meg ikkje med 56, men med heile 59 stjerner.
Og ikkje berre i fjeset, men på heile kroppen (pluss to på bæreposen).

The little trip made me happy and i decorated myself with stars.
It’s in fashion. I’ve read it somewhere.
And not only 56, but 59 stars.
And not only in the face, but over my whole body (plus 2 on the shopping bag)

ingen klager herigarden, nei!

ingen klager herigarden, nei!

Vel heime kunne eg starte med å lage den magiske medisinen.
At home: ingredients of the magical rescue remedy.

Mr. Honey

Mr. Honey

Kommenter innlegget

Filed under Ymse greier / stuff

Legg att eit svar

