Blogg og band

Nokon* likte bloggen min.
Ein blog som er finare enn min er hjartesmil
Den er til tider dobbelt fantastisk.
På hjartesmil vart det i går vist fram ein islandsk mynt.
Mynt er bra (mynte også).
Heilt sidan eg var på plantebingo har eg berre klødd i halsen etter å få vise fram denne mynten:

Someone* liked my blog.
One blog that is nicer than mine is hjartesmil (means heartsmile)
It’s sometimes just wonderful.
Yesterday hjartesmil showed an icelandic coin.
Coins are good (coils as well…and turns and loops…and helices and beta sheets…oh, this world we’re living in….ain’t it just amazing! eh..ehm..)
Ever since the plant-bingo last week I’ve been wanting to show this coin.
It’s an old norwegian ten kroner, like one pound, or one dollar, or one euro.
From the time when ten kroner were very much since you were very small.
Exactly

Nei...

Nei...


.....har du sett!

.....har du sett!

Ellers tvilar eg på at nokon hadde sunnare finare middag enn meg i går!

And this..? It’s just my beautiful dinner;)

..mmm

..mmm

Den gule og grøne smørja laga eg av gul paprika og aubergine.
Først grilla og deretter kraftig most.
Augerginen er ein av mine favorittsmakar når den er laga slik.

The green and yellow pulp is made with aubergine and yellow paprika.
First grilled and then mashed.
The aubergine makes one of my favorite tastes when it’s made like that.

*fantastiske tina

4 kommentarar

Filed under Fine folk, mat

4 responses to “Blogg og band

  1. Føniks

    Cola;s ?

    • bjornedetektiven

      Em.

      Tortillachips og dip og film og vatn?

      Tortillachips og dip og film og vin?

      Tortillachips og dip og film og øl….jo kanskje?

      Tortillachips og dip og film og cola!

  2. tina

    hjartesmil er vidunderlig!
    men du fortjener en like stor leserskare.

Legg att eit svar

