Over hovudet..

Så no har eg invitert alle som har kome i min veg. Derfor vert det kun opplasting av nokre bilete.
So, now I’ve just invited people at work for coffee. Thats why: only some pictures in a hurry.

På vegen mot puffa ris....og, jepp..eg veit!

På vegen mot puffa ris....og, jepp..eg veit!


Utsikt frå kontoret vårt

Utsikt frå kontoret vårt


Tilfeldig menneske i bjørneland

Tilfeldig menneske i bjørneland


Myggen og meg

Myggen og meg

4 kommentarar

Filed under Ymse greier / stuff

4 responses to “Over hovudet..

  1. Ingebjørg

    Så fin blogg du har Mari:)

    Og gratulera med dagen!

  2. bjornedetektiven

    -takk takk!*

    *trombone

  3. Ingvild

    Gratulera med vel overstått bursdag Mari!
    Er fast innom bloggen din når eg kjedar med på jobb. Lykke til vidare!

    • bjornedetektiven

      …takk for det!
      Du har gått lei av GRIP1??
      Håpar at du fortsatt har mann og barn…….

Legg att eit svar

