Det som ikkje er kvardagen.

Eg fann Mino på finn.no. I Hordaland-seksjonen. Skjold for å vere nøyaktig.

Dei to første dagane av denne langstrukne hentehelga fekk eg på Stord med mamma og min kule bror Jostein.

I went to my old home-region to pick up the cat.
First I spent some time with my mother and my brother.
My mother who leaves her empty dish like this after eating cherries, believing no one will notice..

Mamma som forlet ein tom morelltallerken slik som dette her, og trur at ingen vil legge merke til det..

Morellpike

Morellpike

Og Jostein som kan stave!
And Jostein who spells!

Rånespire

Rånespire

Eg fekk tid til å male litt kjøkken, og hadde verkeleg 90’s kostyme.
I painted the kitchen wearing a 90’s costume.

Endless, nameless

Endless, nameless

I Bergen fann eg eit kjempetilbod.
Sales in Bergen. Today only!

Kjempesjansen!

Kjempesjansen no!

Mi ambassadør t-skjorte.
My ambassadors t-shirt from bearland.

Bjørneland, ja..veldig fint der..sommar og vinter, jada..

Bjørneland, ja..veldig fint der..sommar og vinter, jada..

Då eg endeleg henta Mino, budde vi hos kjærasten min littegrann.
Sjølv om kjærasten min var litt voldsom, og kyssa katten med høge, skarpe kysselydar, ville Mino nestan berre sitje ved han!
After finally picking up Mino, we went to my boyfriends place. Even though he treated the cat rather violently, kissing it making loud kissing noises, the cat preferred staying next to him in the sofa!

"Arrrgh, come here baby-cat!"

Arrrgh, come here baby-cat!

Før flyturen vart reiseveska utforska.
Exploring the travelling-bag.

Mjukt og trongt..

Mjukt og trongt..

Både Oslo og Tromsø vart mellomlanda.
Transfer in both Oslo and Tromsø.

Tromsalpar?

Tromsalpar?

Utsikta var også fin frå reiseveska.
View from the travelling-bag.

Reiserom

Reiserom

Eg kjøpte cola og pringles på eine turen, og fekk frukost på resten.
Coke and pringles for me, plus two breakfasts during the three flights.

cola i morgonsola - sunrise in coke

cola i morgonsola - sunrise in coke

Mino var glad for å endeleg vere framme, og utforska dei kvite veggane.
Happy to finally arriving, checking out the white walls.

Hm...IKEA, ja...ikkje så verst..

Hm...IKEA, ja...ikkje så verst..

Kommenter innlegget

Filed under bergen, Mino Løvetann, Musikk

Legg att eit svar

