Kosepus-caringcat

I dag har Mino vore den mest kosete katten eg nokon gong har opplevd.
(kanskje det er heilt normalt, eg har jo tross alt ikkje opplevd så mange andre kattar. Berre Sapfo, som også var ganske kosete). Sjølv då eg stod og laga meg kveldsmat ville han helst sitje inni dei vide selebuksene mine, som ein liten selebuksemotor.
Mino has been very affectionate all evening, I’ve never seen anything like it (I’ve not seen that many cats in my life, only Sapfo which was also very affectionate, though). Even when I prepared my supper, he wanted to sit inside the bottom of my trousers, like a Mino the jeans-engine.

Kveldsmaten bestod blant anna av den rare kombinasjonen:
reker+blåskimmelost=kjempegodt!

supper:
I tried out the combination:
shrimps+gorgonzola=really tasty!
:

DSC01940

DSC01941

Mino og mari (eg berre kosar tilbake, eg):
(I’m just cuddling back!)

Photo 819

2 kommentarar

Filed under mat, Mino Løvetann

2 responses to “Kosepus-caringcat

  1. Føniks

    Fin kopp!..

Legg att eit svar

