Mekkings

Bilen min er bitteliten, og forsvinner nestan på store plassar.
My tiny car is almost disappearing in huge areas.
DSC03971
I går var det på tide å opne den..
Yesterday I decided to take a look inside..
DSC04056
Dei greie verkstadsmenna på jobb har demonstrert bil-funksjonane for meg tidlegare, slik at eg kunne ta lappen og slike ting. Men..
The handymen at work has shown me how the car-functions work, in my preparations for taking the drivers-license. But…
DSC04057
…eg trong allikevel eit lite kart..der heilt på eigahand..
..still I needed a small map..since now i’m on my own..
DSC04061
Grunnen til at eg opna var at vindauga starta å bli litt skitne..
The main reason for opening, was because my windows started to get dirty, thus I had to refill with the cleaning-stuff.
DSC04059
Men..etter litt nærmare inspeksjon fann eg andre manglar…
After closer inspections, other errors where revealed..
DSC04060
.og, ja det er… (la meg sjå på kartet..) kjølevæska! I katalogen står det at ein må ta kontakt med offisielt VW verkstad. Hm.
…and let’s see…it’s the..cooling-fluid, and I can’t refill this one myself…my book says..boring
DSC04062
For å oppfriske dette bil-innlegget: Meir spenning frå mega!!!
To freshen up this post: Exitements from the local shop!!
(The two beers are autumn-beer and winterperiode-beer)

DSC04026
DSC03974

2 kommentarar

Filed under Fine folk, Jobb

2 responses to “Mekkings

  1. Terje S

    Dette ølet har eg ikkje sedd sørpå. Megabutikken din er verkeleg Mega!

  2. bjornedetektiven

    Haha, mega er eit eventyr skal eg seie deg;)
    Eit mega-eventyr!

Legg att eit svar

