Tom Waits B

I dag er eg litt lei.
Ja, eg burde jo berre vere kjempeglad.
Det er fordi denne mannen har bursdag:

I’m a bit upset today.
In fact I should just be happy.
Because of this man:

Og eg har ikkje anledning til å komme i nokon av dei tusenvis av bursdagsselskapa rundtomkring.

Eigentlig har eg jo mitt eige vesle selskap.

Med Tom Waits-boller og saft.


He has his birthday today, and I’m not able to attend any of the thousands birthday-parties all over the world.

Actually I do have my own tiny party.

With Tom Waits cinnamon-buns and lemonade.


..og tyrkisk peber og epler.

Og musikk.

Det er jo kjekt, men eg veit ikkje heilt..

…and candies and apples.

And music.

It IS really nice, but I don’t know..

Kommenter innlegget

Filed under Fine folk, Musikk

Legg att eit svar

