Mr. Sur og Gretten (Mad and Grumpy)

Den første måndagen.
Aller første, kanskje aller verste? Min aller verste måndag til no?

I vertfall har eg aldri før grua meg slik til ein måndag som eg gjorde forrige søndag.

Derfor ein sur og gretten måndagsbjørn..og ein som nett har prøvd å muntre han opp.

So, the first monday of the year..
I predicted it to be my worst monday ever.
For this reason the mondaybear is grumpy, and the other bear has been trying to cheer him up.


fann den her

..og så den fine søndagsfrukosten, som også prøvde å muntre opp:
…this sunday-breakfast was also made to cheer me up:


(vesle rare kameraet)

Eg sit og ser på Poirot som har blitt usedvanleg teit på sine gamle dagar. Ein skikkeleg klisje av seg sjølv, som snakkar franske ord meir enn nokon sinne. Men sidan han av og til minnar litt om nokon eg kjenner, så er det ikkje så farleg. Mon ami og slike ting.

I dag var det 35 minusgrader då eg sparka til jobb. 18 små stykker bjørnekjøtt venta på meg. Og ein julepresang frå jobben (to glas og ein karaffel, dersom du lurte). Sparken var stolen då eg skulle heim. Bjørnehevn?

I’m watching Hercule Poirot. He’s become unusually short-tempered with age. A real cliché of his own character, with an unsolicited usage of french words (eh..). But although he’s reminding me of someone I know, so it’s not that bad after all. I mean mon ami and such things..

By the way, today it was minus 35 degrees celsius when I went to work, sparking. 18 small pieces of bear-meat were waiting for me. And a christmas present from work(a carafe and two glass if you’re curious). The spark was stolen when I finally was heading for home. Bear-revenge?

Kommenter innlegget

Filed under bergen, Jobb, mat, Måndagsbjørn, Ymse greier / stuff

Legg att eit svar

