Ricoh ricoh ricoh…

Mikka bur i Bergeby for tida. Der trenar han hundar saman med laget til Jana Henychová. Ho er ganske kjend i heimlandet sitt.
På tross av at Mikka er fotograf, kan han ikkje kan bruke så mykje tid på fotografering når han køyrer med hund, derfor har han like godt lånt bort Ricohen sin til meg (!!!). Så no svevar eg i eit macro-ricoh-ISO-univers, og kan lære meg alt som eg alltid har ønskt å kunne!

Mikka is living in Bergeby at the moment. He’s training dogs there together with Jana Henychová who’s a known musher.
All though Mikka is a photographer, he can’t take that many pictures while running the sledge, and thus he lent me his prechious Ricoh (!!!). Now I’m floating in a universe of macro, ISO and all the stuff that I’ve always wanted to learn!

Uttesting av Ricoh:
Trying out:

Tysk linsepapirlogo.
German lenspaper logo

Mino går på tur med sparken.
Mino walking the spark.

Kjapp leik med tørris før den forsvann:
Quick play with dry ice:

Kvar kveld plystrar eg på Mino, og slik er utsikten min når eg ventar på han:
Every evening I’m whistling for Mino, and this is my view while waiting for him:

Og den gode gamle måndagsbjørnen på kveldstur.
And the good old mondaybear.

Kommenter innlegget

Filed under Måndagsbjørn, Mino Løvetann

Legg att eit svar

