Den morgenen

I dag då eg vakna hadde noko skjedd rundt huset mitt.

«Her må det ha hendt noe i nattens løp» tenkte eg, «Du STORE verden»

Nei, eg hadde ikkje blitt til ein elefant.

Men huset mitt derimot, hadde blitt til ei borg.

Sant nok hadde gjeddegata mest vore min heim i det siste, men dette?!

Rett utanfor døra stod det eit stort dyr som kalla seg ATLAS.

Eg slapp Mino ut for å leike med dyret, medan eg sjølv gjekk på jobb.

(I fotsid frakk. Og altfor store sko..)

(bilete kjem i morgon….)

3 kommentarar

Filed under ...ska sei!, Mino Løvetann

3 responses to “Den morgenen

  1. føniks

    på jobb? trodde d var til basar..

Legg att eit svar

