Bursdags-jule-bursdags-jule…

d’être nye som eg skriv paa I dag heater iPad og hare sine begrensingar. Pluss at den oversetjer ord till Andre spark. Det var dette eg fekk till bursdag-jul-bursdag…..naar eg eigentlig onska meg eit lite kamera, men det had eg Jo kjopt med unseat! Nei og nei og nei, for nokre ord! Maandags bjornen for forrige eke, den eke og neste eke er den gjengen som eg ikkje eingong fekk pop I innlegget. Nei nei nei…iPad afar veer for angry bird heretter…

Kommenter innlegget

Filed under 1, Måndagsbjørn

Legg att eit svar

