Vintermyr



Mista vi mormor i Murmansk? Nei det gjorde vi ikkje.

Men allikevel må russlandsinnlegget må vente litt. Ventar på ein ledning og eit fantastisk bilete som mormor tok av Franzi og meg.

Hm. Reiser på tur til Pittsburgh i morgon. Tippar at det kjem bloggoppdateringar uansett.

Vurderer å skaffe meg twitter. Då vil det poppe opp heilt usaklege reisedetaljar i margen til høgre.

Til slutt litt bilete: Slik berre er det her for tida. Merkelege greier. Det at véret med eitt skulle bli så magisk.

På det nedste biletet bomma eg på månen, men det gjorde ingenting.


I iskaldt vér som dette har eg tre par passande sko:

1. Nesnalobbene

2. Skoa som kun er mjuke skyer

3. Dei russiske militærstøvlane.

Sistnevnte er full av ull.

«Thank you………and good night!»

3 kommentarar

Filed under ...ska sei!, Musikk

3 responses to “Vintermyr

  1. Terje S

    Twitrar du også no? Fine bilete (igjen). Eg saknar fotostativ i Harstaden… Ynskjer meg i jolagåve.

  2. franzi

    mari, en venn hadde det samme russiske sko som du har og hans hadde paa inside svart-graa pels, og han sagte det var hund. ikke for aa angre meg. kan du sjekke opp hva du har der. men din er sikkert fra en morsomt russisk sau…haaper jeg 🙂

  3. bjornedetektiven

    Franzi, trur at det er sau.

    Muligens ein ulv i fåreklær (øh..).

    ;b

Legg att eit svar

