Kvar dag att – og tei te ord ting

..denne ligg i min shared folder, slik at dei som låner nettet mitt får ei grei helsing:

Bygdekino.
Skrøplege stolar – stor stemning.
Premiere i oktober – bygdeki-no.

Rullar rullar rullar rulletekst. Teit.

Spe si elt kaldt på ut sida.

Hunden Fido slikkar meg i ansiktet, og seg sjølv i rompa. Kor tid skal han bli ein k-att? Teit?

Voff voff!

Dagens glad nyhende: Surf&Turf har fått ny me ny!

Skal det vere ein båtpotet med pepper rot krem salat?

5 kommentarar

Filed under mat, Mino Løvetann, Ymse greier / stuff

5 responses to “Kvar dag att – og tei te ord ting

  1. Malin

    ÅHHHHHHHHH takk for at du tok bilde av den surf & turf-menyen… It made my day!!!!!!! (Ikke det at jeg vet hvordan surf & turf skrives.. surf n turf? surf’n’turf? surf and turf? sørf ænd tørf?)

  2. bjornedetektiven

    Hoho…ja, og det er jo ikkje den verste me har sett…

    Surf&Turf trur eg……..eller sur f & tur f

    men, du, itnjå?

  3. Malin

    sur f n tur f ja. Itjnå nei…. 😦

  4. bjornedetektiven

    Uff….det vart nok for spennande. Men, ikkje gi opp. Eg meinar. Hald ut og slike ting. Ekorn!

  5. Malin

    Hm. Jeg krysser fingrene for at det kommer innen lørdag. Ekorn er jo tross alt veldig tålmodige samlere.

Legg att eit svar

