Mind the map, berre gjer.

No er det den tida på året.

Kirkenes – verdas navle.

Fantastiske pikene.

Kunst og musikk, mat og politikk.

Tida for Barents spektakel.

Litt bilete frå dagen før dagen:

Utstyr som skal brukast i opningsshowet, Ild symfoni av Titanick :

Ein kunstnar som har hatt det som vane å vogge, og å bli vogga av min onkel Henning strør rundt seg med grensestolpar. Opplegget er bra, og set fokus på grenselinja. Ser at eg ynskjer meg to grensestolpar.

Vi frivillege fekk kvar våre konvoluttar med artistar. Eg fekk Casiokids.

Surf og Turf funkar fortsatt, trass enormt mange skrivefeil i menyen.

2 kommentarar

Filed under Musikk

2 responses to “Mind the map, berre gjer.

  1. carina

    Ååh, jeg skulle så gjerne vært der! Men om Kirkenes er verdens navle nå så er iallfall Berlin verdens… hm, magesekk? bryst? Lykke til med Casiokids!

  2. bjornedetektiven

    Ja, du skulle ha vore der!
    Berlin er navlen, og Kirkenes er nasa.
    Så, så kjekt;b
    Takk for lykke til. Dei oppførte seg eksemplarisk;)
    Etter konserten var eg heilt fortapt.
    Så dei måtte passe på meg resten av kvelden.

Legg att eit svar

