..gaffgiffgitt



Naturhistoriske museum er alltid kjekt. Creepy stemning. Utstoppa dyr. Er jo gamle. Uansett kor moderne dei prøver å vise seg fram. Haute couture? Ingen sjans!

Dette museet hadde hatt lekk tak i mange mange år. Regnet dryppa rett ned på dei sårbare pelsane. Dyra var sure og våte.
Kake? Nei, takk.
Som så ofte før i denne byen vart det danna ein parade. Revolusjon!

Dyra vart høyrd. Taket reparert. Og paraden beholdt dei.


Anbefaler deg verkeleg å sjekke ut dette museet(kart) dersom du svinsar rundt i Paris ein dag.

Sist: Giraffgiffen!

Denne har eg laga til Malin. Ho er ein ekspert på å få meg opp av sofaen. Ut av sofaen og avgårde til gokk! Med Kim Larsen på høgste volum! No har ho starta dyrelegeblogg. Direkte frå Nashville!

Photobucket

4 kommentarar

Filed under på tur

4 responses to “..gaffgiffgitt

  1. YAAAY!!! I love it!!!!!!!! TAKKAR! Og så link til bloggen min da, gitt. Stas. Håper du liker den like mye som jeg liker din! 🙂

    • bjornedetektiven

      ….sjiraffar..reinsdyr…blekksprutar…ekorn..

      Du erobrar verda malin!

      Berre pass opp for parasittar..

  2. W O W ! Der vil eg!! Vilt vakkert.

    • bjornedetektiven

      Ja, i Paris var det både vilt og vakkert…pluss ein smule sivilisert…
      Her eg er no, Bjørneland, er det vilt, vakkert og kaldt.

Legg att eit svar

