Måndags…dam-di-dam-dam-dam..omtrent på denne tiden…

Av alle bjørnane i Bjørneland er eg aller mest glad i Mr. Bjørn.
(han liknar eigentlig meir på ei gaupe)

Dersom eg har teke nokre bilete som eg er ekstra fornøgd med, visar eg dei stolt fram til han. Og dersom han har teke nokre bilete som han er ekstra fornøgd med, visar han dei stolt fram til meg.

Vi heng kunnskap opp på kvarandres knaggar, og speler gitar til laaangt på natt.

Vi er også begge spesielt interessert i det som foregår rundt fulgebrettet. Vi fyller opp med nye frø og nye frø. Han mest. Den gongen det hoppa ein flaggspettgjeng rundt på fuglebrettet, var det så dumt at Mr. Bjørn var borte at eg fekk litt vondt i magen. Så kjekt har vi det.

På laurdag feira han bursdagen sin.

Festen var veldig fin.

Og bjørnefamilien var over all forventning fantastiske.

…det dukkar stadig opp nye minne frå den bursdagskvelden.

Her er typiske bilete som Mr. Bjørn har fått sett:

og

Eg tok dei i forrige veke.

4 kommentarar

Filed under Fine folk, Måndagsbjørn

4 responses to “Måndags…dam-di-dam-dam-dam..omtrent på denne tiden…

  1. Terje S

    Fann 3D-giffar te deg! http://3erd.tumblr.com/
    Med eit Lumix GH2 og ei «3D interchangeable lens».

  2. Takk! Men bruk av denne linsa er vel litt juks..?

Legg att eit svar

